Re: martwe piksele w lcd

Autor: Marcin P. <mar_10_at_gazeta.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 23:28:49 MET DST

> prosze o podpowiedz
> macie jakis patent na szybkie sprawdzenie wyswietlacza pod kątem
> martwych pikseli? moze patrzec na monitor przyciemniony,
> rozjasniony, rzucic jako tlo jasną plaszczyzne albo ciemną...
> nie wiem sam
> kupuje notebooka i wiem ze czasem zauwaza sie to po kilku
> dniach... jesli będzie w dopuszczalnych normach to przezyje ale
> jak po kilku dniach zauwaze ze jest wiecej niz moze byc to by
> było głupio...

Zrób sobie kilka obrazków w jednolitych kolorach:
czarny (R:0, G:0, B:0)
biały (R:255, G:255, B:255)
czerwony (R:255, G:0, B:0)
zielony (R:0, G:255, B:0)
niebieski (R:0, G:0, B:255)

Obejrzyj ekran przy wyświetlaniu każdego z nich na pełnym ekranie i
wszystkie badpixele się ujawnią - włącznie z tymi z uszkodzoną tylko jedną
składową.

pozdrawiam
Marcin