Re: Drukarki HP

Autor: Łukasz Ledóchowski <lukled_at_tlen.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 21:30:14 MET DST

Radek K. wrote:

> Mam IP3000. Czy to prawda, ze glowica starcza na ok. 10 zmian
> cartridge-y a potem do wymiany?

A czy to byłoby takie straszne:)? 10 wymian wszystkich pojemników to
kilka tysięcy wydrukowanych stron przy 5% zapełnieniu. To naprawde
sporo:) Przy cenie głowicy równej 300 zł wychodzi 30 zł na wymianę
jednego kompletu. To niewiele przy cenie oryginalnego kompletu równej
200 zł.

Mimo to, jest wielu użytkowników którzy wydrukowali dużo więcej na
jednej głowicy. Nie ma żadnych danych dotyczących wytrzymałości głowic.
Kiedyś słyszałem o 10000 stronach dla wyższych i 5000 dla niższych
modeli.

--
# Łukasz Ledóchowski
# GG: 503647 lukled@tlen.pl