Re: Jak długo trwa test w memtest86+ ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 18:30:59 MET DST

Użytkownik "Maciej" <orbity@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d38qjj$m0d$1@korweta.task.gda.pl...
> Może to banalne pytanie ale jak długo testuje pamięć program
> memtest86+ ? Czy może on działa w kółko ?
> Już kilka razy zapuszczałem, ostatnio nawet na 10 godzin i nic.
> Zauważyłem że osatni jest chyba test #8, a po nim było #1.

Program działa na okrągło, a to dlatego iż błędy pamięci mogą zacząć
się pojawiać dopiero po pewnym czasie pracy płyty głównej. Im test
dłuższy, tym większa pewność że pamięć jest sprawna. Dla całkowitej
pewności należałoby skorzystać także z innych programików,
działających wg innych algorytmów, na przykład z GoldMemory albo z
Windows Memory Diagnostic http://oca.microsoft.com/en/windiag.asp .

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/