Re: Szybkie pisanie

Autor: Ai <nie_chce_at_spamu.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 18:18:24 MET DST

Pewnego razu Jacek S. napisał:

> ...że sam sie prosisz o pobyt w KF'ie... Nie ma sprawy.

To już chyba lekkie przewrażliwienie. Zaznaczyłem, że temat jest nieco OT
ponieważ nie znalazłem odpowiedniejszej grupy dla mojego problemu. Nikt nie
mówi jednak, iż jest to grupa tylko i wyłącznie o sprzęcie czy
oprogramowaniu, a w takim wypadku każdy użytkownik peceta z pewnym
doświadczeniem powinien być w stanie dorzucić swoje trzy grosze do tego
zagadnienia...

--
Pozdrowienia
Ai / mailto: nv@nvbary.arg / ROT-13 /