Re: Ponowna prośba - czy się opłaca?

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 16:14:12 MET DST

Użytkownik "strOOs" <stroos83-CUTitFORmailing-@go2.pl> napisał w wiadomości
news:d38mce$8cf$1@kujawiak.man.lodz.pl...
> Ciezszy napewno, jakosc matrycy mysle ze zblizona. Dokladnie ten model:
> http://www.vobis.pl/vsys/web/oferta/katalog?symbol=873104
> Waga 3,08kg, ale ekran 15", a nie 14" jak w IBM i naped Combo zamiast
> samego DVD.

Mam w tej chwili HP Pavilion z Athlonen 2500+ i jest strasznie ciężki. Sam
latptop to > 3 kg + jeszcze ciężki zasilacz. Miałem w rękach też IBM T23 - i
był sporo lżejszy, lepszy jakościowo. Za to właśnie się płaci.

Co do jakości LCD - u mnie pojawiło się około 50-100 subpixli (o dziwo nie
przeszkadząją w pracy o ile nie ma jednolitego tła). Nie wiem czy to wina
tego, że nosze go w plecaku z książkami i chyba wtedy matryca jest mocno
ugniatana. Czy też przez to że często pracowałem w skrajnych temperaturach.
W każdym razie z matrycy jestem niezadowolony. Cała rezta jest ok.

pozdrawiam
jahu