Re: może procek? - długie

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 15:35:59 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał:

> taaa? Nie prześlizgnął mi się od 6miechów żaden spyware (win xp+sp1)
> podczas
> gdy kumpla z nowym sprzętem i win xp+sp2 na pokładzie gnębią dosyć zęsto
> nie
> tylko spyware ale również i wirusy. Zabezpieczenie tak samo dobre jak
> każdy
> inny freeware zassany z neta.

No cóż, nie piszę że jest odporny na wszystko. Z moich obserwacji wynika
tylko, że Win XP SP2 lepiej zabezpiecza przeciętnego użytkownika,
korzystającego sporo z netu, oglądającego szemrane strony internetowe,
korzystającego z IE. Nie mówię tu, że nie zdarzają się takie przypadki
wogóle. Po prostu tak wynika z moich obserwacji kilkudziesięciu komputerów z
Win 2000 i Win XP.

To, że Twój kumpel ma mnóstwo wirusów, a Ty żadnego nie jest dla mnie niczym
zaskakującym. Kumple od tego są, żeby ściągali mnóstwo wirusów. Można
przyjść potem do nich na piwo i pousuwać im to wszystko.

pozdrawiam
jahu