Re: co mozecie powiedziec o tej konfiguracji?

Autor: Ratanpuri <pj77_at_wp.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 15:08:28 MET DST

faflik napisał(a):
> Witam. Najwyzszy czas zmienic cos w swoim pudle. Wybralem takie podzespoly:
> Athlon 64 3000+
> Gigabyte GA-K8NS S754
> Kingston DDR 512Mb/400Mhz
> Gigabyte ATI Rad.9550 128MB 128bi
>
> co myslicie o takiej konfiguracji?
> doradzcie mi jeszcze jaki dobrac do tego zasilacz i chlodzenia na procka.

glowkowalem z tydzien nad wyborem kompromisowym power/econo i wyszlo mi
wlasnie to, wiec uwazam ze dobry wybor.
jedynie musialem sie pozbyc plyty glownej po jakims czasie bo windows
sie chrzanil, nie chciala czasem czytac Sata HDD
no i polecam do tego hdd samsung sata bo cichy, no i jesli lubisz cisze
to warto zastanowic sie nad arctic freezer na procesor lub pentagram 100
jesli masz jeszcze ze 250 pln to tyle Cie bedzie kosztowala zmiana na
939 zalezy jaka plyte glowna wybierzesz. ale idac mysleniem power z
econo to lepiej dokupic 512 Ram niz przechodzic na 939, jesli nie
zamierzasz w przyszlosci rozbudowywac kompa.
i nie kupuj w sferis:)
do tej pory sie z nimi mecze, kiedys juz tu pisalem, żenada. ale na to
przeznacze znowu odzielny post raczej.
pozdr
pj