Użytkownik "ver4" <ver4@op.pl> napisał w wiadomości
news:d38gq7$1am$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Tyle że w sklepie mogą powiedzieć "lista punktów serwisowych jest na
> ostatniej stronie karty gwarancyjnej" i czy kupujesz na allegro czy w
> sklepie za rogiem uszkodzony sprzęt musisz dostarczyć w to samo miejsce.
I tak jest w większości przypadków ze sprzętem LG. Większość sklepów po
prostu odsyła do serwisu. Problem nie dotyczy tylko LG bo Pioneer, Samsung
też jest robiony w serwisach zewnętrznych. Trzeba sprawdzać jaki rodzaj
gwarancji się dostaje. Jeżeli jest to sticker i paragon lub gwarancja na
papierze firmowym sklepu oraz paragon, wtedy zawsze idziemy do sklepu.
Jeżeli jednak jest dodana gwarancja producenta z listą punktów serwisowych
wtedy sprzedawca nie musi się kłopotać o dostarczenie sprzętu do serwisu i
po prostu odesłać z kwitkiem. Także w przypadku LG wszystko zależy od dobrej
woli sprzedawcy.
-- pozdrawiam MarcinReceived on Sat Apr 9 14:40:18 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 09 Apr 2005 - 14:51:07 MET DST