wyjście tv..

Autor: Paweł && <300ton.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 13:55:43 MET DST

mam radeona 9200 i XP PRO sp1.wczym problem? otóż sprawiłem sobie kabel by
podłączyć kompa pod tv.jednak przyjemności nie zaznałem.zaświeciło
się ,obejżałem ekran BIOS ,ładowanie systemu i ...stała sie
ciemność.dochodziły mnie wprawdzie dźwięki ale nic nie było
widać.przeinstalowałem kartę i...znów nic.w sklepie w którym kupiłem kabel
mówili coś o uruchomieniu jakiś opcji.dajcie proszę znać co z tym fantem.z
góry dziekuję. pozdrawiam.