Re: jakosc matryc laptop vs. monitory LCD

Autor: pepe <paulinka.p_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 13:02:59 MET DST

.::Friend::.. <universalny@wp.pl> napisał(a):

> Jak to, kazdy z tych linkow podawał szczegółowe parametry matryc,
> wystarczyło kliknąc na jakis model:(
>
> http://www.samsung.com/Products/TFTLCD/NotePC/LTN141XA/LTN141XA.htm
> http://www.lgphilips-lcd.com/homeContain/jsp/eng/prd/prd301_j_e.jsp
> http://www.auo.com/auoDEV/products.php?sec=notebook&func=info&product_id=12&ite
> ms_id=2
>
> Z reguły są to matryce TN czas reakcji 25ms i więcej małe kąty widzenia.
>
> GM

jasne, masz racje:-) ale mi chodzilo o cos innego - producenci *laptopow* nie
podaja jaki typ matrycy jest uzyty w danym modelu.
a konkretniej - moze ktos sie orientuje (ma w domu, akurat wie) jaki typ
matrycy siedzi w dellu inspiron 6000 i toshibie satellite m35x.

pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi:-)
pepe