serwis acera

Autor: Zofia Kowalska <sucip_at_wp.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 12:14:10 MET DST

czesc
czy ktos moze potwierdzic negatywne opinie o serwisie acera i
ogolnej ponadprzecietnej awaryjnosci notebokow acera?

wydaje mi sie, że acer to w miare solidna firma ze sredniej
półki, bo głównie takie głosy slyszałem. oczywiscie ktos mógł
miec pecha ale czy to tylko pech czy raczej norma? jesli ktos
cos slyszal albo wrecz mial takie doswiadczenia to prosze o
luzne opinie. tylko nie piszcie ze "w porownaniiu z dellem czy

dzieki
sucip

W świecie pełnym demonów czasami zdarza się miłość, która wszystko
zmienia. Niezwykła, pełna magii książka Anny Brzezińskiej
"Wody głębokie jak niebo"
http://klik.wp.pl/?adr=www.ksiazki.wp.pl%2Fkatalog%2Fksiazki%2Fksiazka.html%3Fkw%3D68245&sid=349