Re: Co sie dzieje? Prosze o pomoc...

Autor: PARKER <adamparker_at_[WYTNIJTO>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 11:36:31 MET DST

Dnia 2005-04-08 22:28, Użytkownik Paweł Kacprowicz napisał:
> Witam!
> Kupilem sobie nowy komputer w MediaMarkt.
> Jest to Pentium IV 3,00HT, ATi Radeon X600 PCExpress, 512ram dual cos tam
> wiecej parametrow nie znam.
> Mam na nim windowsa xp sp2 i ost dosc czesto (czasem przy uruchamianiu
> pewnych programow, takich jak outlook express, opera, media player ale nie
> zawsze, tylko czasami i nie tylko przy tych, czasem pokaze sie samo z siebie
> nawet jak nic nie robie kompletnie tylko patrze sie na tapete w kompie)
> pokazuje sie takie cos:
> [...]

Witam !

Mam chyba ten sam komputer- NTT z płytą Gigabyte P815P-G .
Ja od razu zmieniłem zasilacz ( Be Quiet 370 W ) i dałem porzadne
chłodzenie na procka ( Arctic Freezer 7 i paste Silver 5) ) . Olej te
plomby i zajrzyj do środka ale napewno masz boxowy cooler a to jest shit
do tego procka
. Pozatym sciagnij nowy sterownik do karty ja mam Omege . I zobacz czy
karta grafy dobrze siedzi - u mnie wypadła śrubka zs śledzia zanim
dowiozłem kompa do domu :-) To samo dotyczy pamieci - może być któraś
niedociśnieta .
Naprawde olej gwarancje bo żeby ją mieć na 3 lata to i tak musisz
oddawać komputer do NTT co pół roku na płatny przegląd - wiadomo trzeba
przedmuchac kurz itp . I załóż od razu dwa porządne wentyle 8 cm na tył
obudowy . Ja mam temp w tej chwili jak to pisze 43 C a w stresie tak do
56 C . A jak było fabrycznie to leciało do 70C a idle było 55 C .
Generalnie to dobry komp i masz legala system ale trzeba go dopieścić -
czyli wpakować jeszcze kilka złotych. Ja go kupiłem tylko dlatego że
były raty 0 % bez żadnej opłaty - czyli prowizji . Gołe 10 x 300 zł co
miesiąc ( a nie miałem tyle na raz ) . Sprzedałem starego kompa i za te
pineiądze dokupiłem właśnie zasilacz i chłodznie .
Zmieniłem tez pamięc na 2x512 ale to nie ma juz wpływu raczej na Twój
problem .

PZDR
Adam