Laptop i hdd

Autor: tczesio <tczesio_at_o2.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 10:19:39 MET DST

Witam, kupilem
www.allegro.pl/show_item.php?item=47065529
Myslicie ze warto?
Komp ma sluzyc glownie do ebookow i mp3.
Wiecie moze, co moze byc z tym CD-ROMem?
I mam jeszcze pytanie: jak podlaczyc zwykly HDD lub cdrom do laptopa?
Widzialem jakies kieszenie na zwykle dyski pod port USB, z tym, ze laptop
prawdopodobnie tego zlacza nie ma (jeszcze nie przyszedl, wiec nie wiem na
pewno). Czy w takim razie da sie zamontowac przejsciowke PCMCIA na USB i za
pomoca tego przylaczyc zwykly dysk? Inaczej to sie juz chyba nie da...?
Po prostu nigdy nie mialem laptopa, wiec o ile cos tam wiem a propos
stacjonarnych PC, to nie wiem zbyt wiele o laptopach.
I na koniec jeszcze jedno pytanko: czy zlacza PCMCIA byly roznych rodzajow?
Chodzi mi o to, czy nowe karty na to zlacze, beda dzialac na tym starociu?
Dziekuje z gory za odp.

--
Pozdrawiam
tczesio