Re: CZYŻBY WINA ZASILACZA?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 09:39:45 MET DST

Arek wrote:
> Dzięki za tą przerażającą wizję komputer mam trzy lata,aż dziwne że
> sklepy komputerowe ładują w kompa taki szmelc.

Ładują, bo ten szmelc mimo wszystko działa (objawy zużycia widoczne są
zwykle dopiero po kilku latach), a sklepowe konfiguracje są zwykle ubogie
i nie pobierają dużo energii.

W Twoim wypadku komp wiesza się, gdy pamięć przerzuca duże ilości danych.
Oprócz zasilacza przyczyną może być więc taśma od dysku twardego
(uszkodzone ekranowanie?) lub sama pamięć. Spróbuj obniżyć w biosie
związane z nią parametry.

k,