Re: Asrock Kt880 -napiecia

Autor: an <anni_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 09 Apr 2005 - 07:21:46 MET DST

> Zmieniałeś FSB zworką na płycie czy w biosie?

Zmienialem zworka na plycie,

> Pamięc skądinąd zawsze warto przetestować, napięcie na pewno nie, bo płyta
> z nich nie korzysta. Sprawdź jeszcze czy zworka od FSB jest prawidłowo
> ustawiona, bo mi wygląda na to że nie.

No właśnie .... moze jeszcze zmienic pamiec - zworka od FSB na plycie
ustawiona jest prawidlowo zreszta to samo dzieje sie przy ustawieniach
AUTO i MANUAL w Biosie. Oczywiscie dodalem tez zworki ustalajace mnoznik.
Zasilacz jest pewny, zreszta sprawdzalem tez na innym i to samo - jak
obnize FSB na 200 wszystko ok jak tylko włacze nominalne 266 to sie wywala
podczas instalacji programow, testow w 3 DMarku itp.

dzieki za podpowiedzi - wynika z nich ze wszystko powinno byc OK...skoro nie
jest to raczej wina plyty :-(

pozdrawiam
Andrzej