Re: Problem z desktopowym zasilaczem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 23:08:01 MET DST

Użytkownik "Paweł Kośmicki" <""m i m i \"@ p a c y n k i . p l">
napisał w wiadomości news:42567fa8@news.home.net.pl...

> tak

> A co powinien wskazać pomiar?

Wartość poniżej dopuszczalnego progu napięcia. W praktyce - poniżej
11V. Podejrzewam, że ten zasilacz nie ma zabezpieczenia przed
przeciązeniem tej gałęzi zasilania, w przeciwnym razie całkiem by się
wyłączał, a piszesz że komputer generalnie działa.

Tak, dokładnie tak.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/