Re: co mozecie powiedziec o tej konfiguracji?

Autor: faflik <poczta_at_faflik.livenet.pl.wytnij.to>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 23:06:30 MET DST

Użytkownik "netx" <user72wytnij@go2.pl> napisał w wiadomości
news:4256ea6e$0$1430$f69f905@mamut2.aster.pl...

> To jest wyrąbiasta płyta. Tylko jak już ktoś napisał na socket 939.
> A jak kupisz socket 939 to będziesz mógł kupić w przyszłości wiele nowych
> procesorów w tym dwu rdzeniowego Athlona.
> Nawet jak wymyślą nowe procesy i nowe sockety to się zastanowisz czy
socket
> 939 Ci nie wystarczy, bo podejrzewam że przy następnych socketach to pobór
> mocy pójdzie w kilowaty.

w kwestii wytlumaczenia: popelnilem blad w kopiowaniu ze strony sklepu.
milala byc K8N Neo na nForce3. byly poprostu kolo siebie w ofercie. co do
939 - ostatnio procesor i plyte zmianialem jak duron 800 byl na topie. teraz
mam zamiar kupic cos z terazniejszej epoki. nie mam zamiaru za rok czy dwa
znowu wymieniac wszystkiego. jak pisalem wyzej nie podnieca mnie podkrecanie
ani wyciskanie siodmych potow ze sprzetu. potrzebuje kompa do normalnej
pracy. czasami jakis film zmontowac, czasmi w cos zagrac.
nie orientuje sie w tych wszystkich oznaczeniach plyt. wyczytalem ostatnio
ze jest nowa wersja AGP - pro. podobno trzeba miec do niej karte z takim
zlaczem. podobno mozna podlaczyc zwykle AGP ale cos tam dodatkowo trzeba
zasilania podpinac. dlatego zadalem pytanie tutaj, zeby nie okazalo sie ze
cos tam z czyms innym nie bedzie chodzic.
za wszystkie odpowiedzi dziekuje.

--
pozdr*
faflik