Asrock Kt880 -napiecia

Autor: an <anni_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 23:06:03 MET DST

Witam

Zmienilem plyte na Asrocka K7 Upgrade-880 i po zaliczeniu kilku ,,padow,,
zaczałem szukać przyczyny - Everest wyswietlil mi nastepujace napiecia:

      Napięcie rdzenia procesora 1.50 V
      +3.3 V 3.33 V
      +5 V 5.00 V
      +12 V 11.07 V
      -12 V -5.62 V
      -5 V -4.40 V
      +5 V podczas wstrzymania pracy 4.97 V
      VBAT baterii CMOS 3.60 V

Niepokoi mnie ze -12V - jest - 5.62 czyli daleko poza tolerancja 10 % !!!

Komp od poczatku na tej plycie zachowuje sie conajmniej dziwnie - aby
zainstalowac windows musialem zredukowac mu czestotliwosc magistrali z 133
na 100 - inaczej wylacza sie w trakcie instalacji.
Po instalacji znowu przywrocilem mu taktowanie 133 Mhz i wszystko jest Ok
jesli tylko nie instaluje sie jakiegos programu - wtedy w trakcie instalacji
po prostu sie wylacza - zadnych blue screnn,ow itp - wylacza sie i koniec
:-(
Co moze byc przyczyna -wspomniane napiecie a wiec zasilacz - czy tez moze
pamiec ?

Zasilacz to Modecom ATX-300GT 300WPFC
Procesor AthlonXp 1700+ (0,13)
Pamiec 2 x 256 Mb PC 2100 Elixir