Re: Jaki wiatrak dla GF4Ti4200?

Autor: strOOs <stroos83-CUTitFORmailing-_at_go2.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 22:56:40 MET DST

Użytkownik "Witiia" <witiia_kasuj_bo_spam@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d36qq8$k5q$1@news.onet.pl...

> Ja u siebie na FX5600 U2 mam założonego Zalmana NB32J. Na wygiętym śledziu
> Arctic TC, czyjnik dotyka radiatora. Jest cicho i chłodno. W 2d rdzeń ma
> 36-37, w grach poniżej 60, średnio 55. Przy okazji wentyl chłodzi także
> całą kartę.
> http://wictor.fm.interia.pl/foty/obudowa/Resize%20of%20IMG_1015.JPG

Za duze toto troche...

> Jedyny minus, to że oryginalne uchwyty nie sięgnęły do dziurek. Nie
> chciałem kleić. Szczęśliwym trafem wokoło rdzenia mam na grafice 4 dziurki
> dodatkowe, przez które przeciągnąłem zapinki. Wszystko się mocno trzyma.

Mam na karcie podwojne mocowanie - na 55 i 80mm wiec kazdy wiatrak wejdzie:)

> Koszt ok. 30zł. Polecam :)

Jedyny problem to miejsce: mam w budzie do zagospodarowania jakies najdalej
2-2,5cm moze 3cm (jeden slot PCI wolny pod grafika).
Myslalem nad AC VGA Silencer lub wiatrak jakiejs innej firmy, nowka do
ti4200 + wywiew z kompa.
Teraz go otworzylem i postawilem wiatrak "zewnetrzny" obok budy i do 35C
spadlo. Rano caly komp dostanie czyszczenie doglebne z kurzu itd, moze to
tez cos da (zasilacz jest az szary od kurzu, ale nigdy nie ma kiedy tego
rozebrac..).

Pozdrawiam
Mikolaj