Re: ale jaja...

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 22:08:18 MET DST

> komp mi sie restartuje albo się zawiesza. procesor i inne kostki na płycie
> grzeją niemiłosiernie ale najdziwniejsze jest to ze jak wchodzę do biosu to
> tylko 3 rzeczy mogę zrobić: zmienić hasło usera, wyjść bez zapisu albo wyjść
> z zapisem zmian. pozostałe mozliwosći są niedostępne. co to może być?

moze masz dzies opcjie na plyce zerowania hasla biosu ( nistety ze wszystkimi
ustawniami ) . jak nie mas zmozesz sprobowac wyjac baterie i zewrzec styki na
jakies 30 minut . jak nie mpomze to pozostaje szukac albo progamu do lamania
hasel biosu albo haslo serwisowe ( eoerycznei kazda plyta ma cos takieo ) .

jak nie pomoze to juz zmian plyty ( mi sie nie udalo zdjac hasla z plyt z
prockiem 100 mzh -- a wiec nie moglem dodoac dysku ) -- i szedle po
najmnieszjej lini oporu .

a ze sie grzeja o jeszcze nic zlego - kiedys to robili odporne uklady -- ktorym
wystarczalo pasywne chlodzenei .