Re: Dwie sieciowki

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 21:14:19 MET DST

> Witam
>
> Mam dwie karty sieciowe. Jedna zintegorwan i druga w slocie. Oba numery
> MAC sa obslugiwane przez serwer, sa przydzielowe inne IP i przepustowasc.
> Czy jezli do obu bym podlaczyl kabel to komp by to byl w stanie
> obslugiwac? Jezli tak czy zwiekszy sie rozniez przepustowosc?

jak to dwie rozne karty z wyjsciem ( BMC i skretka ) -- to mozesz podwoic
trransfer ( teoretycznie ) .
jezeli dwie identczne -- i podlaczone do jednej sieci koncentryk ) o nic o nie
da bo w takiej sieci ak jedna karta nadaje to reszta slucha i nie nadaje .

komp na pewno obsluzy -- estowalem taka karte z dwoma wyjsciami na skreetke i
konnetryk -- i syem bez porblemu rozoznal taka dwu wyjsciowa karte .

musz tez wiedziec ze na wydajnosc sieci ma wplyw --ilosc kompow w sieci ,
szybkosc procesora / dysku komputera nadajacego i odbierajacego . w sieci
domowej gdzie mam karty 10 MB nie udalo mi sie nigdy uzyskac tranferu
wiekszego niz 55% przepustowoscci bo po prosu dyski nie nadazaly z przesyalniem
danych .