[OT] [Ankieta] [nie bijcie :] Kobiety vs Mężczyźni czyli zawsze najciekawsze badania opini publicznej.

Autor: shoc <shoc_at_wytnijto.softel.com.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 20:28:32 MET DST

Dzień dobry

Przepraszam, że zaśmiecam grupę postami tego typu. Jednak bardzo poszukuje
do przeprowadzenia ankiety - osobników płci brzydkiej - a wydaje mi się że
tutaj takich pod dostatkiem ;) Dlatego jeżeli ktoś ma ochotę - proszę o
wypełnienie ankiety składającej się dosłownie z kilku pytań. Jestem ciekaw
wyników :)

Temat ankiety: "Kobieta idealna - wygląd"
A oto adres: http://republika.pl/shoc/

Z poważaniem Szymon