Re: Karta graficzna słabo się podkręca

Autor: Jacek S. <orm_at_znvyn.cy>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 20:10:21 MET DST

Użytkownik "Konrad Billewicz" <billewicz@usunto.o2.pl> napisał w
wiadomości news:d36boe$6j3$1@nemesis.news.tpi.pl
> Witam,
>
> Mam kartę GF6200 Winfast AGP. Z tego, co wiem podkręcać się ona
> powinna do około 450 MHz. U mnie wyciągam maksymalnie 320 MHz.
> Powiedziano mi, że mam za słaby zasilacz (Mode com 280W) i powinienem
> zwiększyć napięcie na karcie. Co o tym myślą osoby kompetentniejsze
> ode mnie?

W marcowym numerze "Komputer Świat - ekspert" masz fajny artykuł właśnie na
temat podkręcania/przerabiania GF6200 na GF6600. Może jeszcze gzieś
znajdziesz w kioskach, albo u znajomych - przesłałbym chętnie skan, ale
właśnie nie mam skanera :( Chyba, że akurat ktoś z grupowiczy akurat ma :) A
nad zmianą zasilacza chyba i tak musisz pomyśleć...

--
Jacek S.