Musze kupic monitor

Autor: Qn`ik <spam_at_cdaction.com.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 19:33:20 MET DST

Czesc,

Nastal czas na mojego wysluzonego i wspanialego 17' hjundaja. :) Zaczyna mi
dziwnie rozmazywac obraz, wiec chyba niedlugo wybiore sie do sklepu na
zakupy. W zwiazku z tym mam dwa pytania:

Czy jest jakis plaski monitor CRT 19' w ludzkiej cenie (czyli do 1000 zl),
ktory podolalby rozdzielczosci 1600x1200 przy 85Hz? I jesli jest - polecacie
go?

Jesli pierwszy warunek bylby niemozliwy do spelnienia, to ktora z firm teraz
najbardziej polecacie (praktycznie wszystkie modele oferuja 1600x1200 @
75Hz, co tez jeszcze mi oczu nie zamorduje)? Co np. powiecie o Hyundai Q995?
(Przypomina mi moje obecne malenstwo, ktore mi bardzo odpowiada).

Pozdrawiam,
Maciek