jakosc matryc laptop vs. monitory LCD

Autor: pepe <paulinka.p.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 18:48:17 MET DST

Probuje sie zdecydowac pomiedzy laptopem (dell / toshiba za ok. 1000USD) a
kupnem na raty, od monitora LCD (samsung 710N prawdopodobnie). Do zakupu
popychaja mnie gl kwestie zdrowotne - potwornie mecza mi sie oczy przed moim
starym wielgasnym monitorem. I tu moje pytanie - jak ma sie jakosc matryc w
najnowszych laptopach za ok. 1000 USD (cena US oczywiscie) w porownaniu do
raczej budzetowych monitorow LCD.
Niestety w przypadku laptopow nie podaje sie parametrow matryc wiec nawet nie
da sie sprawdzic smuzenia, katow widzenia itp.

Pozdrawiam, szczegolnie goraco w ten smutny czas.
Paulina