Re: Zielony/czerwony Radeon

Autor: BartekK <sibi_at_hell.art.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 16:26:02 MET DST

Czajson napisał(a):
> Przecież to nie jest żadne MSI. Może produkt pochodny ale nigdy produkty
> pochodne nie miały takich samych parametrów jak oryginały. Nie wiem czy to
> nawet "widziało" MSI.

to jest msi, kupilem ta karte (z ostrzeszowa, allegro) i bardzo chwale.
Jest bardzo wydajna, kreci sie bardzo dobrze, jedynie co trzeba zmienic
jej chlodzenie, bo orginalne jest troszke marne. Dodalem radiatory na
ram, zmienilem cooler czipsetu,i bez problemu chodzi na 400/700Mhz

Ma co prawda jeden error: przy aplikacjach 3d pojawia sie w gornej
czesci ekranu 1 piksel ktory wyglada jak bad-pixel w lcd (ale ja mam
CRT!), w roznych aplikacjach jest w roznych miejscach. widac go dopiero
na jasnym jednostajnym tle - bo w sumie przy 1600x1200 to jeden piksel
to nic...
Zwlaszcza ze porownalem do "pelnego MSI" za ~1000zl, ktory prawie wogole
juz nie chcial sie krecic, ladnie moze wygladal, ale wynik np 3dmark2005
ten sam...