Re: [Nietypowe] Szuflada na klawiature ???

Autor: macminer <macminer-beztego_at_polbox.com>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 13:38:38 MET DST

Lookasik wrote:

> Poszukuje jakiejs firmy /najlepiej w okolicach katowic/, ktora ma w swojej
> ofercie szuflady na klawiature ( nie wiem jak fachowo sie to nazywa a
> poszukiwanie w sieci po tej nazwie nic nie daje). Generalnie chodzi mi o to
> aby do swojego starego biurka przukrecic od spodu taka szufladke.
>

> dzieki i pozdrawiam

Jeśli chcesz porządną plastikową szufladę, robi takie Fellowes. Bywają w
MM (ja np. swoją kupiłem w Zabrzu).

Pomysł z szynami dostępnymi w sklepach z art. drewnianymi też jest
dobry, tyle że wtedy musisz zrobić szufladę na całą szerokość biurka (bo
te szyny musisz zamocować do bocznych płyt biurka).

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com
|___==|    / / {### aka Maciej Gornicki