Re: Zielony/czerwony Radeon

Autor: cbull <cbull_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 13:32:42 MET DST

"Czajson" <private@exit.pl> wrote in message
news:d35q1k$4rb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "cbull" <cbull@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Przecież to nie jest żadne MSI. Może produkt pochodny ale nigdy produkty
> pochodne nie miały takich samych parametrów jak oryginały. Nie wiem czy to
> nawet "widziało" MSI. Dobry jest ten tekst:
> "Nie jest to karta wyprodukowana przez bliżej nieznaną firmę która
produkuje
> karty "wyglądające jak Sapphire", jest to produkt renomowanej firmy MSI"
> Ciekawe czy jest gdzieś chociaż napis Powered by MSI. Ta karta nawet nie
> wygląda jak MSI. BTW co do czerwony/zielony to przeważnie zielone karty
MSI
> miały słabsze pamięci (np FX5200) ale nie jest to reguła bo chyba
większość
> Radeonów MSI była zielona. Na Twoim miejscu zostawiłbym MSI w spokoju i
> raczej poszukał informacji nt Mediona - jak się kręci, jak z wydajnością.

Tak sie sklada, ze z tym MSI to jest prawda. Czytalem o tym, chociaz juz nie
pamietam gdzie dokladnie. W kazdym badz razie chodzilo o jakies zobowiazania
MSI wobec nVidii w zwiazku z czym nie mogl produkowac ukladow ATI (do
ktorych procesory mial w magazynie) i zrobil serie kart do komputerow
Medion'a. Ale ze mialo byc jak najtaniej, to te karty nie sa najwyzszej
jakosci.

Tomasz