Powiadamiacz o nowej poczcie

Autor: ikuba <ikuba_at__wytnij_o2.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 13:36:40 MET DST

Witam,

Sluchajcie, nie wiem czy ktos z Was widzial film Eurotrip, ale jesli nie
to pewnie w innym amerykanskim filme pojawil sie animowany powiadamiacz
o poczcie. Nie chodzi mi o sama ikonke w system tray ale o animowany
screen z dzwiekiem. W Eurotrip byla animowana koperta + tekst "You have
new mail motherf**er".

Znacie moze jakis taki program?
Potrzebuje aby dzialal sobie w tle, abym mogl ustawic w nim kilka kont
pop. Ma za zadanie tylko sprawdzac czy jest nowa poczta, ew. sciagac
naglowki.

dodam ze mialem juz incredimail ale tamtejsze skiny itp sa raczej "dla
płci pięknej" (pieski, kotki itp)

pozdrawiam
Kuba