wolny xp - wina zasilacza?

Autor: FoRK <forkUSUN_TO_at_tlen.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 12:53:46 MET DST

Witam grupowiczow!
Ostatnio strasznie zwolnil mi windows xp. Doszlo do tego, ze czesto
komputer zawiesza sie przy wyswietlaniu "Trwa zamykanie systemu".
Podczas uruchamiania trzeba czekac kilka minut wpatrujac sie w komunikat
"Trwa uruchamianie systemu Windows". Oprocz tego bardzo wolno dziala
scroll (np. podczas przegladania stron www) i wszelkie menu.
Powiedziano mi, ze podobno to wina zasilacza - jest juz slaby. Jak to
sprawdzic? Komputer ma zdefragmentowane dyski, a problem pojawil sie
wlasciwie nagle bez instalowania zadnego programu.
Jesli to rzeczywiscie zasilacz, to doradzcie, jaki warto kupic.
Procesor: Athlon XP 2000+

Pozdrawiam

FoRK