Re: [Nietypowe] Szuflada na klawiature ???

Autor: Ard <ard1_at_nospam.tlen.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 12:47:19 MET DST

Gdzieś w okolicy 08.04.2005, około 10:19:16 godziny, osoba znana nam jako
Lookasik napisała:

> wczoraj w sadzie widzialem taka szufladke plastikowo metalowa bardzo estetyczna
W sadzie? Kto trzyma komputer na dworze?

Kiedyś widziałem na allegro takie szuflady, pewnie jeszcze są. Tylko mała
uwaga, te małe są ok ale te większe się łamią! Ja mam szufladę 95 cm z
płyty meblowej. Zrobili mi ją w sklepie meblowym. Mieści się klawiatura,
podkładka na myszkę i kilka butelek piwa.

ArD

PS Musisz uważać, żeby w czasie wsuwania szuflady nie stało na niej nic, co
by wystawało ponad blat. Robi się bałagan. :D

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!