Re: MSI Gf 4 Ti4600 za 270zl nowy

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 12:38:23 MET DST

Użytkownik "trzmiel" <trzmiel@nospaminteria.pl> napisał w wiadomości
news:d35mhv$os7$1@nemesis.news.tpi.pl...

> roznice zapewne poczujesz ale szybka karta nie bedzie pracowac na 100%
> mozliwosci przy slabym CPU. dodam tylko ze R9600 demonem predkosci nie
jest.

To, że demonem nie jest to ja wiem. Karty były zupełnie przykładowe. Aha,
żeby nie było niedomówień - nie mówiłem o takich skrajnych przypadkach jak
Duron 1000. Bo na zdrowy rozum to najpierw trzeba się zaopatrzeć w w miarę
dobre CPU a później zadbać o dobre GPU. Niektórzy robią inaczej i później
recenzje typu: "karta dobra, ale na swoim PC nie mogę osiągnąć dużej
wydajność, jednak w doom 3 w miarę się da pograć" To była opinia usera,
który kupił GF6600 i sparował to z Duronem 1.1GHz

--
pozdrawiam
Marcin