Re: Problem z desktopowym zasilaczem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 11:34:33 MET DST

Użytkownik "Paweł Kośmicki" <""m i m i \"@ p a c y n k i . p l">
napisał w wiadomości news:4255b066$1@news.home.net.pl...

> Komputer cały czas chodzi i dysk działa, za pośrednictwem
> rozgałęźnika zresztą (po prostu odpiąłem nagrywarkę).

Czyli dysk siada dopiero wtedy, gdy podepniesz oba urządzenia naraz?
Wygląda to więc na zasilacz. Jednoznacznym testem byłby jednak pomiar
napięcia +12V woltomierzem... jeszcze jedno: jak podepniesz samo
zasilanie do tych napędów, bez tasiemek sygnałowych, to dysk też nie
startuje?

> Co rozumiesz przez brak sensu? Nagrywanie tak z x4 mnie urządza -
> odczyt w sumie też. USB 1.1 powinno chyba tyle uciągnąć - czy się
> mylę?

USB 1.1 ma limit transferu 12 MBit/s, czyli teoretycznie 1,5 MB/s. W
praktyce jest to mniej, powiedzmy około 1 MB/s. Jest to w sumie
wystarczające do nagrywania 4x, ale jak to będzie w praktyce, trudno
powiedzieć...

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/