Re: sklep - komputronik.pl :-(((((((

Autor: Jasiek <jankrupa_at_op.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 09:56:07 MET DST

Nie wiem jak u Ciebie ze wzrokiem, ale napis o tym, ze sklep jest w trakcie
testow i prosza o nie skladnie zamowien byl na jakies pol strony !!!
Ostatnio kupilem w tym sklepie karte graficzna i musze przyznac, ze wszystko
przebieglo bardzo sprawnie i bez zadnych problemow, no i cena o wiele lepsza niz
w slynnym komputroniku !!
Wiec polecam ten sklep, naprawde warto. Ceny mowia same za siebie.
http://komputronix.pl