Re: MSI Gf 4 Ti4600 za 270zl nowy

Autor: trzmiel <trzmiel_at_nospaminteria.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 09:58:07 MET DST

In news:pan.2005.04.08.07.49.41.882851@poprostu.net,
Spder <spder@poprostu.net> typed:

> MSI

mialem taka tez MSI, ale IMHO to przezytek ze wzgledu na brak obslugi DX9 i
przezucilem sie na radka9800pro. w nowych grach wydajnosc bedziesz mial
marna, chyba ze chcesz grac w same starocie. Dla porownania zrob sobie
3dmarka2001 gdzie wydajnosc bedzie super, a przy 3dmarku 03 i 05 totalna
wysiadka. Podobnie bedzie w grach.

pzdr.
trzmiel