Re: Problem z płytą KT400

Autor: Brodi <madmax81_at__nospam_interia.pl>
Data: Fri 08 Apr 2005 - 00:39:41 MET DST

> Dzieje się tak pod kontrolą każdego z tych OSów? Choć ten BSOD sugeruje
> coś
> innego. ;D
niestety pod wszystkimi

> Jakich zasilaczach? Kilku Codegen'ach?
noo niestety, napięcia w biosie w normie, mocy pod dostatkiem - duron 950 :)
zasilacze w innych kompach chodzą bezproblemowo nawet z XP1800
załatwie UPSa i sprawdze co to da
W sumie to wygląda jakby się coś przegrzewało. musze pomacać wszystkie
elementy na płycie.

> Jak temperatura w obudowie a tym samym dysku itd.?
> CPU, RAM itd. podkręcane?
wszystko w normie,nic nie podkręcane
wgram najnowszy bios jak tylko flopa skołuje