Re: Problem z desktopowym zasilaczem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 23:15:32 MET DST

Użytkownik "Paweł Kośmicki" <""m i m i \"@ p a c y n k i . p l">
napisał w wiadomości news:42559f0a$1@news.home.net.pl...
> A czy jakieś cuda w BIOSie, tryby czegośtam, taktowania,
> cokolwiek, .... mogą mieć na to wpływ?

Nie. Skoro dysk w ogóle nie startuje, to albo źle go podłączyłeś
(zasilanie, tasiemka), albo masz zbyt słaby zasilacz. A co się dzieje
gdy podłączysz tylko jedno z tych urządzeń przez rozgałęźnik? Bo może
to on jest uszkodzony.

> No i może od razu inne pytanie? Czy w takim razie da się podłączyć
> nagrywarkę przez USB, kupując za jakieś 120 PLN obudowę zewnętrzną?
> Wiem, że szybkie to nie będzie, ale nie wiem, czy znowu nie
> rozbije się o zasilacz.

Dyski desktopowe wymagają zbyt dużych prądów, żeby dało się je zasilać
ze złącza USB, więc pewnie taka obudowa będzie miała własny zasilacz.
Zadbaj tylko o to, żeby wymiana danych była po USB 2.0, inaczej nie ma
to najmniejszego sensu. Do komputera trzeba będzie prawdopodobnie
dokupić odpowiednią kartę z takim interfejsem.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/