Bios w GA-K8NF-9

Autor: Rafał B. [R1] <r1_at_USUNneostrada.TOpl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 18:04:30 MET DST

Za nic w swiecie nie moge skonfigurować Otoczenia sieciowego.
Tzn. kompy sie nawet widzą, udostępniam internet, ale nie można przeglądać
zasobów drugiego kompa (standardowy napis "możesz nie miec uprawnien ...".

Mam wersje biosu F2, a słyszałem że sieciówka porafi nie działać przy tej
wersji.

Wobec tego szukam wersji F1. Na stronie producenta i na plycie ze sterami go
nie ma, a ja nie zapisałem poprzedniego.
Może mi go ktoś podesłać plizzz :-)

Firewall oczywiście wyłączałem itp.

--
Pozdrawiam,