Re: Kopiowanie dużych plików na dyskach SATA

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 17:40:16 MET DST

Użytkownik "Wojweg 0 @poczta.onet.pl>" <"wojweg<wyrzuc> napisał w wiadomości
news:2wj0pjzypy7c$.18y3lpz5ko2m4$.dlg@40tude.net...

> Ten kontroler do demonów szybkości faktycznie nie należy a już napewno nie
> zakłądaj na nim RAID 0 - porażka. Najlepsze serialowe kontrolery są
> Intelowskie bo np u mnie na VIA KT600 pojedynczy dysk chodzi bardzo dobrze
> ale na RAIDzie bez rewelacji.

Raidu póki co nie będzie. Napewno nie na 32bit. Póki co potrzebuję dobrej
platformy na AMD 32bit. I tak się zastanawiam czy nie zmienić nforce2 na
kt880 (oba mają dual channel). Z tego co pamiętam to moja płytka MSI na KT6
sprawowała się całkiem nieźle ale zachciało mi się zasmakować nforce2 ultra.
No i właśnie.... ten transfer. Mniejsza już o dźwięk i wydajność ogólną
chipsetów bo nie jest to powalająca różnica. Chodzi mi raczej o pracę dysków
SATA bo na ATA nie zamierzam wracać. I tak się corz bardziej skłaniam ku
przesiadce z Abita NF-7S (nForce2 Ultra) na Abit KW7 (VIA KT880). Co Ty na
to? Przypuszczam, że pomiędzy NF7-S a AN7 nie będzie różnic poważniejszych,
w końcu to ten sam chipset. A póki co na 64bit się nie przesiadam bo sama
płyta interesująca mnie to ok. 650pln. Intel też odpada, bo przesiadka na
LGA to nawet większe koszta.

--
pozdrawiam
Marcin