Re: Urządzenie wielefunkcyjne, ale jakie?

Autor: iMbERRY <imberry_at_o2.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 17:34:40 MET DST

AS napisał(a):

> Jak szybko skanuje stronę A4 (czarno-biały, 300 dpi)? W opisie podają
> wartości w milisekundach na linię i ani śladu wskazówek jak to przeliczyć na
> normalną stronę. Czy OCR czyta polskie litery i czy potrafi czytać tabele?
>
> Będę wdzięczny za odpowiedź bo też przymierzam się do zakupu takiego
> sprzętu.

Wg ulotki http://www.epson.pl/fileadmin/prospects/CX3650_brochure_PL.pdf
do 15 stron na minutę.
To raczej prawda - wybacz, nie chce mi się drukować ze stoperem w ręku :)

OCR pod Fine Readerem chodził bez zarzutu. Używałem wersję demo/trial.
Zaraz zainstaluję OCR dostarczony z płytą, to Ci napiszę.

Inne wrażenia:
1)Dość szybko zszedł mi - przynajmniej wg wskazań chipu drukarki - stan
tuszy kolorowych. Wniosek: chyba nie można jej zostawiać zbyt długo
włączonej, bo potem są przerwy w druku (takie białe kreski) i trzeba
czyścić głowicę. Do czyszczenia zużywa chyba dużo tego tuszu. Zamierzam
następne pojemniki kupić o zwiększonej pojemności (13 ml zamiast 8 w
zestawie startowym).

2) Uruchomiłem toto pod Linuchem (Mandrake 10.1 Offi) ściągnąłem
sterowniki z http://www.avasys.jp/english/linux_e/index.html
Drukuje ok. Nie uruchomiłem jeszcze skanera, bo nie mam czasu się grzebać.

Na razie tyle

CZeść