Re: trwalosc zapisu na DVD

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 17:08:16 MET DST

Użytkownik "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz(.)net@remove.this> napisał
w wiadomości news:d33i6p$cua$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Bo DVD-RAM i MO to bliźniacze technologie :-) Ale warto pamietać,
> ze waznym czynnikiem jest ukrycie płyty w kasetce ochronnej.

A ja podawałem kiedyś link do ciekawego artykułu omawiającego sposób w
jaki osiągnięto rewelacyjną trwałość danych na DVD-RAM w porównaniu do
innych nośników:
http://www.prnewswire.com/cgi-bin/stories.pl?ACCT=104&STORY=/www/story/05-25-2004/0002181278&EDATE=/ .
To tak tytułem uzupełnienia.

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/