Re: Czyzby w koncu zmiana zasilacza...?

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 16:19:51 MET DST

> Zmierz to miernikiem uniwersalnym o sensownej klasie dokładności a
> dopiero potem wpadaj w panikę :)
Co w cale nie znaczy, że problem zniknie. W swoim kompie padały mi dyski po
kilku miesiącach, myślałem, że sprzedawca wciska mi coś czego nie powinien.
Jak na grupie pojawił się generalny problem zasilaczy to i swojemu
przyjrzałem się. Niby konfig nie wypasiony (PIII 1.2, 512, ati 8MB, dysk,
cd-rw, 3xlan w pci), niby dość porządnym miernikiem napięcia mierzone, a
dyski padały. Z zaprzyjaźnionego sklepu pożyczyłem chiefteca i komp zaczął
inaczej pracować: temp na procku spadła o 5 st., dysk zaczął zachowywać się
poprawnie. Szkoda, że zasilacz dałem do utylizacji, później wpadłem na
pomysł obejrzenia co z siebie daje pod oscyloskopem.
Pozdrawiam
Darek