Re: Gf 6600gt jakiej firmy wybrac

Autor: Snoopy <bukler_at_wp.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 13:44:27 MET DST

On Thu, 7 Apr 2005 10:06:56 +0200, Heraklit <wet_12@poczta.onet.pl>
wrote:

> Hm, lepszym wyborem byłby zakup 9800Pro.

Pod jakim wzgledem?
Wydajnosciowo 6600gt bierze Radeona o jakies 10-15%, stad tez pewnie
jest drozsze o okolo 10-15% :)
Zasadniczo R9800 ma juz swoje lata, i jest troche przestarzaly i
raczej wole kupic cos przyszlosciowego, 700zl dla mnie studenta
piechota nie chodzi a karta posluzy mi naprawde sporo jak zakladam, bo
obecnie ciagle mam gf2mx400 :)
Wychodze z zalozenia ze jak kupic to solidnie i na dlugi czas :)

Ale jestem otwarty na argumenty :)
Nie wykluczam tez rzecz jasna X700 jesli chodzi o ATI, ale zanim sie
pojawi na AGP to troche potrwa no i w testach jest troche wolniejsze
od 6600gt :/

Pozdrawiam