Re: RAID 0, tworzony z bad sectorem?

Autor: el <blabla_at_127.0.0.1>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 13:09:38 MET DST

bajkonur@interia.pl naklikał poniższą wiadomość :
> byc moze dobry pomysl... :)
> posluchm co inni maja jeszcze do powiedzenia, ale... czy ghost poradzi sobie z
> bad sectorem?

ZTCP to jeśli badsector nie jest przypisany do żadnego pliku do nie
będzie problemu ponieważ można ustawić tak nortonghosta, że robi obraz
tylko tych sektorów, które są zajęte przez pliki. Te wolne i nie
przypisane są poprostu omijane (ale nie pytaj o szczegóły ponieważ
dawno nie korzystałem z niego i nie mam też pod ręką)

P.S. Odpisuj pod cytowaną treścią.

--
etykieta zastępcza