Re: EIZO T57S - opinie

Autor: cbull <cbull_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 07 Apr 2005 - 12:37:28 MET DST

" Websterrr" <websterrr.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message
news:d32o2c$su6$1@inews.gazeta.pl...
> Witam wszystkich!
>
> Kilka dni temu padl moj monitor (Hyundai DeluxScan S570 - 15"). Z powodu
> powaznego deficytu w kieszeni jestem zmuszony kupic cos taniego lecz nie
> chcialbym pakowac sie w jakis bubel.
> Moj wybor padl na uzywany monitor Eizo T57S 17"
>
> Czy ktos z grupowiczow jest posiadaczem ww. sprzetu i moglby powiedziec o
nim
> kilka slow? Moze macie inne propozycje? Moze powinienem troche dolozyc i
kupic
> cos nowego?
> Bede wdzieczy za wszelkie opinie i sugestie.

Tez kupilem taki monitor na allegro, tylko od kogo innego (i za wieksza kase
:( i monitor wcale nie jest w takim idealnym stanie jak zapewnial
sprzedawca. Ma wady obrazu, ktore wskazuja na wyschniecie kondensatorow
(czytalem o tym w sieci), czyli male pionowe kreski na prawo od krawedzi na
obrazie oraz jest minimalnie nierowne oswietlony czerwonym kolorem. Koszt
przesylki na gwarancji przekroczylby koszt naprawy, naszczescie udalo mi sie
wytargowac od sprzedajacego zwrot czesci kwoty.

Generalnie monitor jest OK (przynajmniej mi sie podoba), ale dobrze byloby
sprawdzic konkretny egzemlarz, gdyz to sa jedna wiekowe monitory.

Tomasz