Odp: Finał problemu Nagrywarka DVD + nForce2Ultra

Autor: A.M. <glizdus_at_interia.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 22:11:56 MET DST

Witam!.
Podpowiadać nie musiał... Sprzętowo było wszystko w porządku. Wydaje mi się,
że raczej potrafię złożyć i skonfigurować nowy komputer bez żadnych
większych błędów. Pierwszy raz za to miałem do czynienia z kombinacją:
chipset nForce2 Ultra + dwuwarstwowa nagrywarka DVD + Windows 98 SE. Być
może, niemal identyczny zestaw sprzętu, ale w wykonaniu innych producentów
(nie GigaByte i nie LiteOn) działałby w tym systemie zupełnie dobrze.
Proszę zwrócić uwagę, że objawy były bardzo mylące (np. pewna zależność
prędkości transmisji od temperatury) i dlatego punktu zaczepienia szukałem
raczej w wadach sprzętu niż w jego sterownikach. Ostatecznie - musiałem
zmienić system na Windows XP. Całe szczęście, że nie ja będę musiał używać
tego komputera.
Chyba już nadeszła pora definitywnie pożegnać się z Win 98. A szkoda...

A.M. czyli: HP Vectra 8 + Win 98 SE + Neostrada