Re: Komp sam gasnie

Autor: ToMasz <witu_at_NO-SPAM.op.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 21:29:37 MET DST

 Nie pomogę Ci w rozwiązaniu problemu, ale za to jako pierwszy
> odpowiem Ci (jak pseudoznawcy, którzy tak chętnie udzielają się na
> tej grupie), że to pewnie "jednak ZASILACZ"

Zasilacz, nie, bo przełożyłem inny, i nic sie nie zmieniło. komp dalej nie
startuje

> PS. Tradycyjnie: 1 - Sprawdź kondensatory na płycie, czy nie są
> napuchnięte;
są OK. ale zauwazyłem ze płyta to ASUS :)

2 - Sprawdź poszczególne elementy komputera na innej

w PCI jest pusto. chce go zmusic do piszczenia ze niema grafy, a i to w 70%,
jest nie do uzyskania.

> płycie (chociaż to jest szansa na uszkodzenie "zdrowej" płyty";
> 3 - Osobiście stawiałbym na uszkodzenie płyty głownej... (ale bez
> sprawdzenia - to "wróżenie z fusów")
ja też tak mysle.... niestaty...

ToMasz