Re: czarne p³yty CDR, dobre ?

Autor: majstermod <majstermod_at_op.pl>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 19:32:56 MET DST

pepe napisa³:

> czarne plyty sa ponoc lepsze, dysan na pewno takowe produkuje, zwykle czarne i
> czarne uniwersalne (cokolwiek to jest...)

Mam kila czarnych Dysanów nagranych nawet kilka lat temu i lepszych p³yt
nie widzia³em. Odwtarzaj± siê idealnie nawet w napêdach które s± bardzo
wybredne. Odczyt jest prawid³owy, szybko¶æ satysfakcjonuj±ca, p³yty te
s± idealnie wywa¿one(nie wibruj± przy du¿ych prêdko¶ciach odczytu) i nie
rysuj± siê tak ³atwo, jak inne. Jak nagrywam co¶ na czym bardzo mi
zale¿y, to Dysan ma pierwszeñstwo.

--
majstermod