Re: Gf 6600gt jakiej firmy wybrac

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 18:18:32 MET DST

On Wed, 6 Apr 2005 12:11:14 +0200, "Czajson" <private@exit.pl> wrote:

>Uzytkownik "Snoopy" <bukler@wp.pl> napisal w wiadomosci

>Co to wogóle jest? Jakis debesciak w klasie no name? Ja polecam Gainwarda i
>Gigabyte.

Sam mam Gainwarda, ale go nie polecam o ile nie wymieni się chłodzenia
na ciche. To które jest firmowo wydaje z siebie podobne odgłosy jak
szlifierka a dodatkowo NIE STYKA się z pamięciami przez co nie można
kręcic za bardzo zegara mem. System regulacji obrotów wiatraka w
zależności od temperatury to mżonka, oczywiście w tej karcie.

Oczywiście z Zalmanem VF-700Cu działa cicho, ale zwiększa to cenę
karty o 100 PLN.

Wiele zależy też od tego do jakiego monitora będzie podłączana ta
karta, bo jak do LCD po DVI to mniej ważna jakość przetworników w
karcie, bo obraz będzie tej samej jakości na każdej z nich (o ile ma
wyjście DVI). Jeśli jednak obraz po anagolu go Gainwarda mogę polecić
w przeciwieństwie do "mniej" firmowych kart :).

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com