3 pytania - LCD :)

Autor: E. <janneta_at_poczta.fm>
Data: Wed 06 Apr 2005 - 18:02:17 MET DST

Witam

1.Mam pytanie ... czy obraz przesylany z komputera do monitora LCD przez
wejscie DVI jest duzo lepszy niz po kablu analogowym ?

2.Oraz drugie pytanie : gdzie w internecie znajde opis / test monitora
L985EX EIZO 21.3"
Link do monitora tutaj :

3. I trzecie pytanie dot. tego modelu. Czy ktos z Was mial / ma z nim
stycznosc ?Chodzi mi glownie o wiernosc kolorow i mozliwosci kalibracji -
zastosowanie grafika / CAD .
Jesli tak to prosze o opinie jak to to sie sprawuje w grafice i innych
zastosowaniach... Czaje sie na ten monitor ale nie moge znalezc
kompetentnych opinii na jego temat.

Pozdr.
E.